Re: RAM z 64 na 128MB

Autor: Gregry (gregry_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 03 Nov 2001 - 15:14:01 MET

>Tak. 64 MB się nie opłaca, kup sobie 128 kosztuje niewiele wiecej,
>albo nawet 256 MB.

Dzieki za odpowiedzi. Sprawa wyglada tak, ze te 64MB juz mam, w komputerze
brata. Zastanawialem sie nad rozbudowa RAMu w moim komputerze (mam Durona
600_at_900 i 128MB RAM) i pewnie kupilbym sobie 256MB, a bratu dalbym moje
128MB. Kosztowaloby to raczej nieduzo - 100zl za pamiec, a jeszcze
sprzedalbym te 64MB.

Problem w tym, ze tak naprawde nie wiem czy jest mi to potrzebne. Niby te
70zl, to nie fortuna, ale nie ma sensu wyrzucac peniedzy w bloto, jesli
efekt nie bedzie widoczny.

W kazdym razie dziekuje raz jeszcze za odpowiedzi.

Pozdrawiam,
Gregry