Nero 5.5.5.1 i nagrywanie plyt powyzej 700 MB

Autor: Krzysztof Gibas (killgore_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 03 Nov 2001 - 02:46:44 MET

Czesc!

Problem polega na tym, ze na nagrywarce LG CED8080B nie moge nagrac na
plyte wiecej niz 703 MB - taka wielkosc pokazuje sie w oknie
informacji o nosniku, wszystko jedno czy wloze plyte 700, czy 800 MB.
Overburn jest wlaczony, wiem ze nagrywarka go obsluguje, mam najnowszy
firmware, uzywam trybu DAO, a mimo to zawsze gdy probje nagrac ponad
703 MB program wysuwa tacke z plyta i informuje, ze nosnik jest za
maly. Jedyny dostepny przycisk to Cancel. Probowalem wsadzac ponownie
te sama plyte, ale sytuacja nie ulegala zmianie.
Czy mozliwe, ze jest to konflikt z jakims oprogramowaniem, np. Adaptec
Easy CD Creator, albo CloneCD? Co robic? Moze zainstalowac jakis inny
program? Jesli tak, to jaki?
TIA.

--
      Pozdrowienia