uszkodzony dysk i co dalej?

Autor: grek (frek_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 02 Nov 2001 - 18:22:58 MET

mam win 2000 i wczoraj mi cos tykło - z dysku - a dzis wogule nie chciał sie
uruchomic- zainstalowalem na drugim dysku system i widze jedna z dwuch
partycji - nie ma systemowej, jakie polecacie programy (oczywiscie free albo
demo wersjie ew, zcrokowane - przeciez nie bede kupowal zeby "pobawic" sie
na dsyku w domu.
Co daleje - myslicie ze jestest sens instalowac na nim - (tym walnietym)
system. ?
(problem w tym ze jest to dysk 20 GB IBM - a po za tym mam jeszcze 4 GB do
"noszenia")
Może są jakieś skuteczniejsze programy od skandisku.
acha dysk ten wykazywał że są bad bloki od jakiegoś 0,5 roku no ale
działał -duzo danych nie straciłem bo wszystkie dane są na drugiej
partycji - no ale wiecie o co chodzi.
pozdrawiam grek