Re: Spalona kość BIOSu - reperacja, jak?

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 02 Nov 2001 - 17:57:45 MET

Janusz - Vahanara wrote:

>Mam płytę Abita pod Pentium 1(dostałem za friko).
>Abit P/I-P55TP4XE.
>BIOS Awarda S/N: 01985650 dalej nieczytelne.
>Niestety ktoś inteligentny inaczej pewnie po upgradowaniu BIOSu odwrotnie
>włożył kostkę i EPROM poszedł z dymem.
>
>Pytanie, czy mogę kupić kość (ok. 15 zł) i jakoś wgrać na nią BIOS (nie mam
>drugiej takiej samej płyty)?

no wlasnie; a gdzie zdobedziesz taka kosc? domyslam sie ze jest to
flashEEprom; jestem ciekaw, bo u nos w poznaniu nie ma takich kosci i
sprzedawcy sie zarzekaja, ze sie ich raczej nie dostanie /w sklepie/;
oczywiscie mozna dostac zwykle epromy, ale nie te flashowalne /nie
trzeba do nich specjalnego programatora, programuje sie w byle MB/;

pozdrawiam;

--
dzisiaj wyjontkowo bez sygnraturki;
ale uzywam jush NNR2.0 ;)))