Re: Jaka nagrywarka jest naj....

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 02 Nov 2001 - 17:00:10 MET

Niejaki(a) Jan Gościcki <goscicki_at_klub.chip.pl> w grupie pl.comp.pecet
doznal(a) olsnienia i napisal(a):

Niejaki(a) Jan Gościcki <goscicki_at_klub.chip.pl> w grupie pl.comp.pecet
doznal(a) olsnienia i napisal(a):
> Jaką nagrywarkę możecie polecić jeśli wziąć pod uwagę:
> 1. możliwości

hmmm... to prawie kazda w danej klasie, np. kazda 16x, kazda 8x...
itp...

> 2. jakość

plextor, teac, ewentualnie ricoh

> 3. inne zalety ..

hmmmm... jw. ;)

> 4. cenę

teac.

> Czy PlexWriter 24/10/40A to dobry wybór ?

na pewno, ale drogi jak sku***

> czy jakąś inną ?

ja bym bral teaca, ewentualnei ricoha, jak najwolnijesza, cyba, ze
planujesz masowe wypalanie. jesli jestes dystrybutorem oprogramowania to
polecam Ci zdeycodwanie tego plextora - masz super wydajnosc, super
szybkosc, super cene. a jak chcesz "do domu" to wystarczy i 1x
nagrywarka, tzn. najwolniejsze teraz dostepne to 8x a i one powoli
wychodza w produckji. bierz teac'a lub plextora 8x, ewentualnie ricoha,
ale roznie sie na jego temat mowi, najelpiej jesli chodzi o fame
wychodza teac'i.

a sam mam teac'a cdw54e i ma roczek, wystarcza do wszystkiego co
nagrywam, nie jestem hurtownikiem, a ma na liczniku okolo 1000plytek,
no, ciut mniej ,ale do tylu to pewnie za miesiac, dwa dojdzie... a jest
4x predkosc :)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|_________txt by: Jesse - Fallout2 Dev. (Interplay)______________|