Re: O co chodzi z kontrolerem RAID?

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 02 Nov 2001 - 10:38:39 MET

Użytkownik "PITT" <pittbul_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:9rtia5$4vf$1_at_news.tpi.pl...
> Podobno przy podlaczeniu dwoch dyskow o pojemnosci 20GB, system bedzie
> widzial jeden o poj. 20GB. Dlatego nie wiem czy kupowac plyte z RAIDem, czy
> nie.
> Czy ktos moze to wyjasnic?

To nie tak !!!
W syt., gdy łączysz w jeden z układów Raid możesz uzyskać różne kombinacje:
- wolny obszar 20B i na drugim kopia bezpieczeństwa
- 40GB wolnego miejsca i b. szybki zapis i odczyt (z dwóch dysków jednocześnie).

Możesz też nie korzystać z usług systemów Raid.

--
Dominik Siedlak (bachus)
mailto:bachus20_at_wp.pl