Re: Plyty pod Durona/Athlona raz jeszcze ;-))

Autor: SS (ssobie_at_poland.com)
Data: Fri 02 Nov 2001 - 15:11:24 MET

Użytkownik "andy" <andy4ever_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> a ktory model - moze SL-75KAV?
> cz w Twoim Solteku mnoznik zmienia sie z poziomu BIOSU czy zworkami?
> i co to jest (pewnie wiesz) RedStorm Overclocking na plytach Solteka?
>
> --
> Pozdrawiam,
> andy!

Mnoznik ustawia sie zworkami :-(((( A ten RedStorm Overclocking to taki
bajerek srednio przydatny - automatyczne przetaktowanie FSB (dobre gdy
chcesz sprawdzic sobie pamiec)
Ale generalnie plytka jest swietna mam ja juz kilka miesiecy i zero
problemow ..... warta swojej ceny ~ 440 PLN (gielda Warszawa)