Re: DiskManager Samsunga

Autor: Mardock (prmb_at_interia.pl)
Data: Fri 02 Nov 2001 - 15:05:10 MET

Cze

> jesli nie ma mozliwosci upgrade biosu , to nie mas zadnych szans na
> odpalenie calych 40 GB..musisz wymienic plyte

Jestes pewnien!!!

Do niedawna tez tak myslalem, ale sie mylilem. ;-)

Na stronie MSI jest BIOS w wersji 1.1, ale nie sadze zeby rozwiazal twoj
problem, jest stary z 1998-10-22.

Sprobuj ustawic go recznie.

A jesli ci sie nie uda, to ustaw zworke na ograniczenie do 32GB i pozniej
uzyj disk managera zeby odzyskac utacone 8GB.
Disk managera i okladny opis (po angielsku) masz na stronie:
http://www.samsungelectronics.com/hdd/support/downloads/utilities_01.html

--
Pozdrawiam,
 Mardock