Athlon TB 1.2 i Titan TTC-D5TB

Autor: Norbert Czulewicz (norbert.czulewicz_at_wp.pl)
Data: Fri 02 Nov 2001 - 14:41:58 MET

Czy ktoś z grupowiczów używa powyższej konfiguracji.
Bo z tego co przeczytałem Titany to ciche coolerki, ale
nie wiem, jak jest w praktyce i czy powyższy model
poradzi sobie z takim grzejnikiem jak tb 1.2.
Rekomendacji AMD Titany nie mają, ale różnie może być.
Może ktoś używa innych titanów do podobnych procków
Niech się podzieli wrażeniami, bo nie wiem czy się przesiadać
 z "cichego" global-wina.
Norbi.