Re: Leadtek Winfast GeForce 2 TI [podkrecanie]

Autor: kkorzonkowski_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 02 Nov 2001 - 12:49:14 MET

bedzie troszeczke OT
Chcialem sprobowac skrecic na maxa moja karte (jak w temacie) i zmienic ja na
Quadro. Zamiast NT, ktore mialem do tej pory zainstalowalem 95.
Driver przy instalacji stwierdzil ze karta nie jest produktem Leadteca!
zaladowalem go recznie ale wzbudzilo to we mnie pewne podejrzenia.
Mieliscie moze cos podobnego? Karta kupiona w sklepie na wgk, pudelko i
wszystko zgodnie z opisem na necie. Co to moze byc?

Korzon