monitor Samsung 753df

Autor: Marcin Wider (czaty_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 02 Nov 2001 - 10:16:44 MET

Witam
Posiadam wyzej wymieniony monitor i mam z nim pewne problemy:
1)zaraz po zalaczeniu przez ekran przechodza lekkie fale, trwa to okolo
1min;
2)po dluzszej pracy z literek np w Outluku robi sie cos w rodzaju szczepek,
sa tylko nieczytelne linijki, to samo jak otworze menu start, to przez co
przejdzie kursor robi sie nieczytelne, musze wtedy przejsc do dos'u i wrocic
spowrotem do windowsa a wszystko wraca do normalnosci;

Jesli ktos z was spotkal sie z czyms takim to z gory dzieki za odpowiedz, na
szczescie mam ten monitor nie dlugo i moge go oddac do naprawy na gwarancji,
ale nie chce sie z nim rozstawac na ten czas (praca)