Re: Cena za starego kompa

Autor: marco (usenet_at_marcoos.net)
Data: Thu 01 Nov 2001 - 21:50:42 MET

Jacek_FH zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

> Na ile wycenilibyście taki komputer (danych nie mam wiele, bedzie
> trzeba wyceniać na oko) :

200 PLN bez monitora - ale nawet to wydaje mi sie zaduzo za taka konfiguracje ;)
Biorac pod uwage ze ostatnio zlozenie kompletnego K6-2 333 kosztowalo mnie 350 PLN to
powaznie bym sie zastnawial czy dac 100 pln ;)

--
 [marek.pierog]  mailto:usenet_at_marcoos.net
 otwarte --> http://providers.pl <--