Re: Czy ktos z was grzebie sie zawodowo w Epsonach??

Autor: _at_r2r
Data: Thu 01 Nov 2001 - 15:20:00 MET

"WaldekGo" <[nospam]awago_at_friko4.onet.pl> napisał(a):

>Nie jest to mozliwe - przesuniecie jest zawsze WZDLUZ osi ruchu..
>po prostu czesc dysz zaczyna drukowac o ulamek sekundy za wczesnie
>lub za pozno.

zapewne coś sie poprzyklejało do dysz. Miałem ten sam efekt w Epsonie 600.
Drukarkę tą juz kilkakrotnie rozbierałem na mak ;-). Nie jest zbyt
skomplikowana ;-). Doszedłem do wniosku że żeby poprawić jakość wydruków i
w ogóle nalezy przemyć cały mechanizm czyszczenia dysz (kiedy on sie zapcha
i nie odsysa tuszu to własnie są takie efekty - rozmazywanie, dziwne
wydruki itp ). Proponuje spóbowac :-). Mi juz kilkakrotnie udało sie ją
złożyć ponownie i cały czas działa bardzo dobrze...

Pozdrawiam!

--
@r2r  artur_at_symboliczna.net