Re: Dyski IBM

Autor: Demski Sebastian (sdemski_at_wp.pl)
Data: Thu 01 Nov 2001 - 00:19:14 MET

..

> nie wszedzie:( jeszcze gdzies tam maja sklad pelen DTLA:(

no to musiałem trafić na ten skład. W każdym razie za IBM-a DPTA 20GB (też
7200) z badsectorami dostałem DTLA 307030 Made In Thailand. Do tego widać,
że używany (najprawdopodobniej naprawiony :( )
Nie wiem, czy cieszyć się czy płakać? CIeszyć, bo większy, gwarancja 3 lata,
i szybszy; płakać, bo podobno się sypią. A koleś narobił mi już nadzieji, że
dostanę ICL 40GB cholera.

Dodam, że mojemu bratu padł identyczny dysk (qpiliśmy razem) w grudniu
zeszłego roku. Mój wytrzymał podnad 1,5 roku.

Pozdro. Seba