Re: mam problem GEAFORCE mx2

Autor: Jacek Bartoszek (jacekb_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 01 Nov 2001 - 12:01:48 MET

> Mam problem i to duzy moja karta (jest to geaforce2mx) wykrywa sie jako
> (erly vga adapter) w windowsie
> przy uzyciu pci grafiki i oczywiscie nie dziala
> nie moge zrobic flasha poniewaz program mówi ze nie obsluguje takiej karty
..
> Ktos mam jakis pozadniejszy flash albo inną rade.

Moja rada jest taka:
1. Przed instalacją karty zainstaluj AGP (VIA 4-in-1 jeśli masz płyte na
chipsecie VIA, ALI AGP jeśli to ALI lub inne, jeśli masz płytę na innym
chipsecie).
2. Upewnij się, że karta nie ładuje się na to samo przerwanie co inne
urzadzenie.
3. W przypadku płyt pod Pentium na chipsecie ALI (lub VIA, nie pamiętam już)
konieczne było włączenie w BIOS-ie USB.
4. Zainstaluj sterowniki.

Pozdrówki,

Jacek.