Re: Trywialne pytanie o odswiezanie

Autor: Koziol (koziolek_at_yahoo.com)
Data: Thu 01 Nov 2001 - 02:10:52 MET

| A bedzie jakos ingerowal w sterowniki? Mam przerobiona na Quadro2 Pro.

Bedzie ingerowal. Ale lepiej jest recznie zmienic wartosci odswiezania.
Ja ustawilem sobie dla kazdej rozdzielczosci i glebi koloru stala wartosc,
maksymlana dla monitora. Teraz gdy odpalisz np. gre w danej rozdzielczosci -
odswiezanie przelaczy sie na odpowiedni poziom. Wygodne, w sumie proste,
niezawodne (nvreffix czasami sie kasztani).
Caly problem lezy jedynie w wedytowaniu pliku "nv4_disp.inf " z detonatorow.
Na samiuskim dole masz liste chipsetow i ich oznaczenie kodowe. Teraz
szukasz tego oznaczenia i edytujesz odswiezanie dla kazdej rozdzielczosci i
bitow koloru (ja zostawiam zawsze jedna wartosc przy ktorej wiem ze monitor
dziala).
I jeszcze jedno - musisz to zrobic PRZED przerobieniem sterow na Quadro 2
Pro bo bedzie blue screen :)

Pozdrawiam i zycze powodzenia !