Re: ABIT KT7 RAID i transfer

Autor: Hallucinogen (hallucinogen_at_go2.pl)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 00:08:27 MET

"Leszek" <leszek_at_comarland.pl> wrote in message
> Witma i prosze o pomoc w rozwiązaniu problemu, który spędza mi sen z
powiek:
> Na płycie z tematu transfer 1 GB z jednej partycji na drugą zajmuje ok 10
Hi!~
Mam ta plyte i jest ona troche problemowa przyklad dysk WDC 273BA nie chce
poprawnie pracowac na kontrolerze HPT a inne dyski podlanczane tam tez sie
zacinaja w czasie pracy na male chwile jezeli tam masz podpiety dysk to go
przeloz na kontroler VIA i wgraj koniecznie najnowszy BIOS i stery 4in1 i do
HPT tez.