Re: Q: w ktora strone kreca sie talerze w HDD ??

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 22 Oct 2001 - 01:24:03 MET DST

"T.F." wrote:

> Mam takie smieszne pytanie:
> - czy ktos z Was wie, w ktora strone (patrzac na HDD od gory)
> kreca sie talerze (lub talerz) ??

Kręcą się tak, żeby nie pogiąć głowic - więc wszystko zależy, w którą
stronę masz skierowane głowice ;-)
Dodam tylko, że we wszystkich rozkręcanych przeze mnie HDD, talerze
kręciły się zgodnie ze wskazówkami zegara - może taki kierunek jest
wymagany do tworzenia "poduszki powietrznej" dla głowic?

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|