Re: kontroler ATA 100, AGP 4x AGP 1x, zasilacz 300W

Autor: BossMan (b0ssman_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 22 Oct 2001 - 23:50:52 MET DST

> - czy komputer wystartuje (załaduje systemy WIN98, WIN 2000, WIN NT,
LINUX)
> z dysku który jest podłączony do kontrolera ATA100 na PCI (na płycie
głównej
> jest standardowo UDMA33, który za cholerę nie chce być kompatybilny z
> dyskiem ATA100);
powinien, wybierz tylko w biosie w kolejnosci bootowania scsi jako pierwsze
urzadzenie

> - czy karty graficzne AGP 4x (np. GeForce2 MX 200, GeForce2 MX) będą
> poprawnie działać na AGP 1x;
nie widze przeciwskazan, aczkolwiek stare plyty z pierwszymi chipsetami
obslugujacymi
agp moga, choc nie musza, stawac okoniem

> - czy w obudowach z zasilaczem 300W można zainstalować więcej niż 4 dyski
> twarde (jeśli nie to czym zasilacze 300W różnią się od słabszych);
z tego co wiem to dyski do zbyt pradozernych nie naleza, wiec nie powinno
byc problemu..

pozdrawiam
BossMan