Re: Zasilacz Enlight

Autor: Grisza (griszas_at_box43.pl)
Data: Mon 22 Oct 2001 - 23:34:53 MET DST

Użytkownik "Gozdek" <gozdek_at_wsisiz.edu.pl> napisał w wiadomości

> Sek w tym ze mam kupe sprzetu w obudowie...
> Problem sie zaczal jak dokupilem tuner tv -> mam ciagle zaklucenia wizji i
> fonii z tunera.
> Nasilaja sie jak rusza hdd lub cos pisze na klawiaturze. Nawet jak
powyjmuje
> wszystkie urzadzenia
> to te zaklucenia nie znikaja :(

Mocna watpie czy to jest wina zasilacza... Mam podobne objawy jakie
opisujesz i na 99% wine za to ponosi ACPI. Aktualnie mam Abit'a SA6 i nie
moge ACPI wylaczyc w BIOS'ie, natomiast wczesniej - gdy mialem Abita
BE6-II - ACPI mozna bylo wylaczyc i gdy bylo ono wylaczone, to nie bylo
efektu 'pierdzenia' dzwieku z karty TV (a zasilacz mial 200W, wiec to ze
jest to wina kiepskiego 300W zasilacza mozna raczej miedzy bajki wlozyc)

Pozdro
Grisza