NERO i przerwy miedzy sciezkami audio.

Autor: ego (newmodel_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 22 Oct 2001 - 23:14:31 MET DST

witam,

nagrywarke mam od paru dni, zdazylem wypalic dopiero 3 plytki i juz
pojawia sie problem. otoz chodzi mi o przerwy miedzy sciezkami audio
(a wlasciwie ich brak). zalezy mi na plynnych przejsciach pomiedzy
utworami (np. koncerty czy tez wiekszosc plyt pink floyd) - gdy
ustawie w nero pause na 0 sec. wtedy przerw miedzy trackami nie ma,
ale za to slychac "klik" - przydalby sie jakis crossfade, no i w nero
jest cos takiego tyle, ze nie wiem jaka wartosc tam wpisac. probowalem
2 sek. no i porazka bo brzmialo to bardzo nienaturalnie. potem
sprobowalem 0,2 sek. no i juz lepiej, ale nie we wszystkich
nagraniach. czy zna ktos jakas uniwersalna wartosc, ktora dawalaby te
naturalna plynnosc ? na razie robie to metoda prob i bledow, ale
obawiam sie, ze w ten sposob nastepnych 50 plytek pojdzie do kosza,
wiec... a moze ktos wie jak zrobic symulacje wypalonej plyty, tzn.
odsluchac koncowy efekt bez koniecznosci fizycznego wypalania ?

z gory dzieki za jakiekolwiek rady.

pozdrawiam.

Grzegorz Grotnik newmodel_at_box43.pl
www.maciekm.prv.pl - tabulatury - Maciej Malenczuk.

"ignore reality, there's nothing you can do about it..."