Odp: Pomocy w zlozeniu P4

Autor: Ł.K. Liptus (elite_at_positive.net.pl)
Data: Mon 22 Oct 2001 - 22:07:51 MET DST

Użytkownik Robert Hiczuk <plotery_at_magit.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3BD3F2FE.DAB1C4ED_at_magit.com.pl...
> Prosze o pomoc, jesli ktorykolwiek z grupowiczow ma doswiadczenie w
> skladaniu Pentium 4 - prosze o kontakt na adresik mailowy. Wlasnie stoje
> przed wyzwaniem i nie chcial bym czegos zepsuc zanim sie za to zabiore.

Jedyna rzecza jaka mozna zepsuc to plastikowa podstawka pod zaczep koloru
czarnego przykrecana do blachy obudowy na 4 mosiezne srubki. Czasami peka bo
nie wytrzymuje naprezenia. Mi taka pekla i trzeba bylo sie posluzyc czyms
podobnym do sznurka zeby przewiazac wentylator.