Re: SKAZANCY i ICH HiS

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Mon 22 Oct 2001 - 21:31:53 MET DST

> tym:) jezeli sdi dziala ci stabilnie to albo: znalazles rozwiazanie, masz
> duze szczescie albo po prostu nigdy nie uzywales go aktywnie, u mnie
czesto
> wysepuja zwisy jak sciagami wiecej niz 6-8 plikow na raz, albo jak cos
> sciaga sie pelnym transferem i odpalam inny program korzystajacy z netu
np.
> getright i outlook

Nie szukałem rozwiązania, bo nie miałem nigdy takiego problemu.
Może mam duże szczęście ;) bo działa stabilnie zaraz po zainstalowaniu.
Późniejsza konfiguracja wcale tego nie pogarsza. A czy korzystam aktywnie?
No nie wiem. Czasem ściągam pliki FlashGetem. Po trzy jednocześnie,
podzielone na 5 części (nie wiem czy to liczyć za 3, czy za 15?).
W tle chodzi Direct Connect (kolejne 2-3 pliki w tę i 4-5 w tamtą stronę),
i FTP (jeszcze 1-2 pliki). No i OE plus GG. Transfer w sumie dochodzi
do 12,5 KB. I gdy jeszcze uruchomię IE, nawet kilka okien, wcale nie
powoduje
to niestabilności. Oczywiście nie chodzi to tak cały czas. Przy tych 12 KB/s
to jednak nie działa za szybko.

Wonder