Re: Raport z podkrecania Procow.

Autor: marco (usenet_at_marcoos.net)
Data: Mon 22 Oct 2001 - 21:07:17 MET DST

Wojciech Giersz zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

> Oj, agregat to byl (jest?) konkretny. Peltier 60x60 bezposrednio na
> procesorze, na tym jakis klocek KryoTecha plus akwarium jako
> wymiennik. Pamietam, ze podstawowy problem byl z konfiguracja
> rybek, bo sie chamy notorycznie dawaly zasysac -- po wymianie rybek
> na takie, co laza tylko po dnie problem zniknal ;). Nie wiem jak to
> obecnie wyglada, ale procesor ponoc ciagle dziala na te 336.

Nieeeeee tylko duuuuuuuuzy radiator z wentylatorkiem, nie probowalem ekstremalnego chlodzenia
;)

> Niezle. Ja dociagnalem 300A do 598 z Peltierem na plecach i 2.7V
> (idealnie stabilny), wiecej sie nie dalo, bo mi sie magistrale
> skonczyly (Abit BH6 rev. 1.01) :) Z cache L2 oczywiscie aktywnym.

Wersje z cache to podziwiam, za cholere tyle nie udawalo mi sie wyciagnac. Problemy zaczynaly
sie przy ok. 500 MHz

--
Pozdrawiam,
 [marek.pierog]   mailto:usenet_at_marcoos.net http://irc.iq.pl