Re: SUPER CHŁODNICE - informacje dystrybutora

Autor: Maciej Nowak (novaxim_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 22 Oct 2001 - 19:24:41 MET DST

Użytkownik Krzysiek <silverman_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9r1jqe$emb$1_at_news.tpi.pl...

> "Maciej Nowak" <novaxim_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> ehhhh...
> jak by nie bylo jest to SPAM
> PLONK wkurza mnie juz to :-(

Przepraszam, czy ja zachęcałem do kupna?
Raczej nie!
Przedstawiłem się, aby zaznaczyć swoją bogatą wiedzę na ten temat.
Zachęcam do dyskusji i jestem gotów odpowiedzieć na każde pytanie w temacie
chłodnic do procesorów.
Tylko tyle. Oczekujesz pomocy w sprawie chłodzenia procesora? Pisz do mnie.
Na tej grupie jest więcej autoreklamy niż w moim poście. Czytaj uważnie ile
to marek się przewija. Ja też sobie pozwoliłem podać nazwę marki i
postanowiłem pomóc ludziom! Chłodzenie procesora to bardzo istotny temat.

Maciej N.