Komputer sie nie wlacza!!!!!

Autor: stapel_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 22 Oct 2001 - 16:41:23 MET DST

Witam!

Czy ktos moglby mi udzielic pomocy w zwiazku z problemem: Komputer mi sie nie
uruchamia. Gdy wlaczam komputer, to na samym poczatku proboje odczytac ze
stacji dyskietek (jeszcze przed tym ekranem gdzie pokazuje ilosc pamieci,
procesor, dyski, itd., tzn. podczas inicjalizacji karty graficznej). Nie wlacza
mi sie wogole monitor, a komputer przestaje pracowac (zawiesza sie).
Nie zawsze mi sie to przydarza, ale ostatnio coraz czesciej. Musze w takiej
sytuacji odczekac pare minut i dopiero potem dac reset (wtedy juz wszystko jest
OK).
Czy nie wie ktos co jest grane?

Prosze o szybka odpowiedz na maila:
pawcio_at_skrzynka.pl