Re: P4 optymalizacja

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Mon 22 Oct 2001 - 16:38:47 MET DST

> Ok nie kupuje gowien w supermarketach, Karta Mx400 64MB, ASUS P4B i845,
> 256MB SDRAM, procek P41,5 478 pin, ale za debilne teksty z gory serdecznie
> dziekuje - moze dostane jedna madra odpowiedz ?

to bedzie madre:
(i845) to nie jest optymalne rozwiazanie dla architektury p4 ktora z reguly
lubi miec szeroki (duzy) dostep do ramu, a jezeli chcesz poczytac totalne
glupoty i inne brednie to wejdz na
http://www.benchmark.pl/artykuly/testy/plyty_i845/plyty_i845.html tutaj
cytat dla leniwych:):"Łączenie drogiego Pentium 4 z tanim chipsetem i tanimi
pamięciami SDRAM wydaje mi się całkowicie pozbawione sensu."

a teraz nie bedzie madre:
jezeli dalej nie lapiesz: twoja plyta jest na slabym chipsecie mianowicie
ram masz powolny(a p4 potrzebuja rimmow albo ddr zeby skrzydla rozwinac),
mozna powiedziec ze *taki* zestaw: celeron 1.2Ghz na i815 i pamieci ram
takie jak u ciebie,jest szybszy od twojego cuda (zwroc uwage ze sa mniejsze
cyferki w nazwach i cenia ale wydajnosc zupelnie na odwrot! niedawno amd
prowadzil krucjate wlasnie o to zeby nie patrzec bezmyslnie na cyferki:)

i nie obrazaj sie ze niektorzy sobie zartuja niecodziennie sie widzi takie
przypadki, ja bym sie nie przyznal do czegos takiego:P

--
Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl