Re: SKAZANCY i ICH HiS

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Mon 22 Oct 2001 - 15:56:22 MET DST

> W tym konkretnym przypadku związany z niekompatybilnością sterowników
> do SDI z Windows 2000 (i możliwe że z WinXP, ale o tym jeszcze nie
> słyszałem).

Hej
Mam SDI. I działa bez najmniejszych problemów na W2k SP2,
oraz WinXP 2600. Działa to już około roku. Nie wiem o jakiej
niekompatybilności piszesz. Może to jednak wina sprzętu
czy jakichś innych programów? Choć u mnie SDI chodzi na
płycie uważanej przez wielu za bardzo konfliktową (KT7-RAID).
Z firewallem ZoneAlarm(wcześniej), a teraz Outpost.
Sterowniki do SDI nie zmieniły się chyba od początku
kariery HIS'a w Polsce. Te sterowniki to jeden pliczek
HiS.inf. W W2k nie należy instalować ich za pomocą
programu z dyskietki, ale to chyba wszyscy wiedzą.

Wonder