FIC PA 2005

Autor: Łukasz Szewc (lszewc_at_wp.pl)
Data: Mon 22 Oct 2001 - 15:54:10 MET DST

Moje pytanie dotyczy plyty FIC PA 2005. Jest to plyta pod Pentium
hurtowo montowana przez jakis czas przez Vobis. Egzemplarz ktory
posiadam pochodzi z koncowki 96 roku. Chcialbym dokupic porzadny dysk
twardy np. 40 GB tyle ze nie wiem czy bedzie to z ta plyta "gadalo". Czy
przypadkiem magiczna granica 8.4 GB nie da znac o sobie. Przegladalem
aktualizacje BIOS dostepne w necie dla tej plyty ale z opisow wynika ze
zadna nie likwiduje tego problemu. Sa 2 wyjscia: albo nie ma juz w tej
plycie granicy 8.4 GB (i po problemie), albo nie mozna jej poprzez
aktualizacje BIOS sciagnac. instrukcja i dostepne manuale milcza na
temat wielkosci obslugiwanych dyskow twardych. Moze ktos wie cos na ten
temat. Nie usmiecha mi sie wydawanie 500 zloty tylko po to by sie
okazalo ze i tak nie wyciagne wiecej niz 8.4 GB. Moze zna ktos inny
sposob na sciagniecie tej granicy z tym ze dobrze by bylo gdyby dzialalo
to zarowno po WIN jak i Linuxem. (na oklamywanie WIN to pare sposobow
znam)

Dzieki

Lukasz Szewc
http://www.larnet.w.pl