Re: Jestem zainteresowany zakupem notebooka

Autor: Włodek (terma_at_z.pl)
Data: Mon 22 Oct 2001 - 14:54:17 MET DST

Użytkownik "Neo" <neomen_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> To zależy ile masz pieniędzy?

Szukam rady - czy kupić super tani komp., z którym później okaże się, że nic
nie można zrobić poza wymianą na nowy (10 lat temu kupiłem notebooka
Siemensa 286, który po roku był praktycznie bezużyteczny bo miał tylko 1 MB
RAM), czy coś w rodzaju platformy z możliwościami rozbudowy ale te z kolei
sporo kosztują. Zakładam 1500-3500 zł.

Włodek