Re: przekonajcie mnie do jednego modelu(nagrywarki)...

Autor: plachecki_at_post.pl
Data: Mon 22 Oct 2001 - 14:49:30 MET DST

| wiec postanowilem nabyc dobra nagrywarke - mam do wyboru teac 16X i liteon
| 24x lub 16x.. Nie wiem na co sie zdecydowac.... Jesli by ktos mial jakies
| doswiadczenia (pozytywne / negatywne) i by się podzielil to bylbym bardzo

powiem tak: _każda_ nagrywarka na rynku poczynajac od modeli 4x do 24x _każdego_ producenta jest _świetna_ do wszelkich zastosowań, ale _tylko_ niektóre są świetne dłużej, tzn. powyżej roku - generalnie skupiłbym się na teac'u, moze być też plextor czy yamaha (choćta ostatnia ostatnio ponoć straciła pare punktów w rankingu "długowiecznosć". Po prostu kup coś co pochodzi 2-3 lata a nie wysiadzie zaraz po upływie gwarancji :))))

p.s. sam mam teac w58e i jest cool.