Re: Zaklucienia w TunerzeTV.

Autor: Sebastian Moździoch (Sebastian_at_neonet.prv.pl)
Data: Mon 22 Oct 2001 - 14:24:51 MET DST

Cześć

Miałem podobny problem pod W2K. Poprzesuwane linie obrazu z tunera.
Karta TV i graficzna siedzą na jednym przerwaniu i zakłócają się wzajemnie.
Teoretycznie nie powinno to mieć miejsca, ale jeśli sterowniki do jednego z
tych urządzeń są źle napisane to może się zdarzyć (i zdarza się często :-( )

Są dwa sposoby na to:
1. Zainstalować najnowsze sterowniki do karty TV i graficznej.
2. Jeśli to nie pomoże to wyłączyć ACPI i ustawić przerwania ręcznie.

U mnie pomógł ten pierwszy sposób, miałem Geforce II MX+PixelViev Pro.
Drugi sposób ma tą wadę że wyłącza się też zarządzanie energią, ale można
dostroić system idealnie.

Pozdrawiam