Re: problem z rozkreceniem sie dysku

Autor: Piotrek (Pmatej_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 22 Oct 2001 - 14:37:39 MET DST

Witam !
Kiedyś na starym dysku (Caviar 1,5GB) miałem identyczne objawy,
a dodatkowo zaczęło się to także robić podczas pracy w systemie
(np:Word). Potem przy którymś uruchomieniu pokazał się komunikat
"..disk failed" - BIOS go nie wykrywał, i to był KONIEC!!
Może się mylę i objawy są spowodowane czymś innym, ale na Twoim
miejscu zrobiłbym kopie ważnych dokumentów (moja praca dyplomowa
pomachała mi wtedy na dowidzenia ;-)) )
Pozdrawiam
Piotrek