Re: athlon 1.4

Autor: Piotrek (piotrek_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 22 Oct 2001 - 12:33:03 MET DST

> osoby, ktore sa w posiadaniu athlona 1,4 sa proszone o podanie mi modeli
> swoich coolerow oraz remperatur
> dziekuje

Zalman 3100-G w trybie noiseless (nie slyszalny dla ucha przy pracy dysku)
Praca w wingrozie (czyli np. divix, winamp + word) - 33-38'c
Granie i inny duuuzy wysilek procka - 48-52'c

Do tego Zalmanowa pasta siliconowa. Planuje w przyszlosci zakup
ArcticSilver II + CopperShim, moze jeszcze spadnie z 5'c, co o tym
myslicie?:) PS:coz, moze i jestem maniakiem ;-p

wszystko przy otwartym lewym boczku obudowy, ale po wsunieciu w biurko.

Pozdrwiam
Piotrek