Re: laptop- nagrywarka.

Autor: J_J_B (J_J_B_at_t-online.de)
Data: Mon 22 Oct 2001 - 12:39:45 MET DST

Witam...

wiec to zalezy... teoretycznie mozesz wymienic sobie HDD sam =
(zdecydowanie prosta operacja). Jesli masz kompa na gwarancji a =
wymienisz dysk twardy to tracisz nan (twardziela) gwarancje (chyba ze =
stwierdza w servisie ze dysk uszkodzil tez plyte glowna).
Ogolnie przymyka sie okona to ze dysk jest wymieniony na inny (wiekszy) =
za wyjatkiem sytuacji w ktorych dowcipny klient przysyla kompa z takim =
dyskiem i opisem bledu DYSK TWARDY - no boot np ;-))
Hmm moje zrodla sa pewne bo sam pracuje w Toshiba Europe w Centrum =
Servisowym na niemcy i austrie.
Jesli bedzeisz miale jeszcez jakie spytania slij na jjb_at_czat.org lub =
a.hauke_at_gmx.de

pozdrowienia