laptop- nagrywarka.

Autor: MAGISTER (KatRog_at_poczta.fm)
Data: Mon 22 Oct 2001 - 13:21:24 MET DST

witam
seredcznie
mam pytanie,
zaszla okolicznosc ze musze miec nagrywarke w laptopie i w zwiazku z tym-
jaka jest techniczna mozliwosc podlaczenia nagr. w lapku?
moge o ile wiem wymienic w bayu zakupiona oryginalnie desygnowana nagrywarke
do toshiby...co wiaze sie z kosztami...
moge takze na USb- i tu pytanie jak sie sprawuja takie nagrywarki?
czy transfer przez usb jest wystraczajacy?
czy jest wtedy wieksza mozliwosc "spalania" plyt z uwagi na jakies
przeszkody w transferze?
w gre wchodzi jakas nagr. 4*4*24 ...
moze ktos podac orientacyjne ceny nowych i uzywanych?
czy bedzie ona dobrze wspolpracowac np. z NERO 5.0.35?
chodzi mi o granice czy 350 zł czy 1000?
dziekuje serdecznie
marcin