Re: monitor adi g 910 i sony g 420

Autor: ToMeK (topiech_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 22 Oct 2001 - 09:52:13 MET DST

> Szukalem w sieci opinii uzytkownikow o monitorze adi g 910 i przyznam
> szczerze, ze nie znalazlem zbyt wiele, a parametry monitorek ma przyzwoite
> cena nie taka straszna

Posiadam takowy monitor (G 910) do 4 miesiecy.
Sprawuje sie bardzo dobrze - nie mam zastrzerzen.
Jakosc obrazu rewelacyjna (ostrosc, zbieznosc, geometria).
Musisz tylko dobrze przetestowac sprzet przed zakupem.
Ja swoj pierwszy zglosilem do wymiany po 2 dniach z powodu
"rozjechanej" zbieznosci w obu rogach po lewej stronie,
ale wymienili mi bez problemu na nowy.
Ogolnie sprzet jest super i wart jest swej niemalej
w koncu ceny (dalem 2250 pln).