Abit BE6 (nie II) i new CPU

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 22 Oct 2001 - 09:26:07 MET DST

czesc, włąśnie wyciągnąłem z szafy mojego starego (no starszego)
Abit'a BE6 (z HPT366) i Celkiem 333 i zastanawiam się czy da sie na to
wrzycić jakis nowe Celeron (100Hz'owy) w odpowiedniej podstawce

słyszałem pare sprzecznych opini ze sie nie da i ze trzeba mieć tylko
odpowiednią przejściówkę z regulacją napięcia i się da

jak ktoś w temacie to moze naprowadzi mnie również na odpowiednią
przejściówkę ????

dzięki

p.s. kurde jaka to była fajna i szybka płyta !!! (Intel BX RULES)