Re: płyta pod Durona i pamięci SDR

Autor: stryjek (stryjek_at_poczta.fm)
Data: Mon 22 Oct 2001 - 08:59:46 MET DST

Jezeli bardziej zalezy mu na stabilnosci niz na szybkosci to ta plyta jest
OK.
Bezproblemowa, wzystko chodzi "od strzalu", nie trzeba instaowac jakichs
4in1, przejmowac sie kolejnoscia instalowania sterownikow itd.
A ze pod durona inne plyty moga byc ciut szybsze? Szybkosc to nie wszystko

Użytkownik Tomasz Paśnicki <tpasnick_at_elka.pw.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9qvhej$oc0$1_at_julia.coi.pw.edu.pl...
> Pod Durona duzo lepsze sa chipset'y VIA. Ostanio skladalem.Chodzi dobrze.
>
> Użytkownik "Lech" <lechl_at_poczta.fm> napisał w wiadomości

ECS
SDR?