Problem z divx-em- pilne

Autor: Krzysztof (olkrzys_at_go2.pl)
Data: Mon 22 Oct 2001 - 08:28:41 MET DST

WItam
 Mój problem polega na tym że po zrobieniu filmu w programie flask Mpeg nie
 moge go odtwarzać , bo otrzymuje komunikat że otrzymany plik jest bledny
lub
ma nieodpowiedni format.
 Przy próbie otwarcia tego pliku w virtual dubie, program dokonuje importu
 tego pliku - pokazuje sie okienko: avi import file i wykonuje sie :
 reconstructing missing index block. Po tym fakcie plik w programie ma
 zidentyfikowany czas trwania ale przy probie jego edycji wyglada jak jedna
 klatka czyli poczatak i od razu koniec filmu.Otrzymuje taki oto komunikat:
 "Varning Virtual Dub has reconstructed the index for this file , but you
 have not specifed rekeying in the extended open options dialog. Seeking in
 this file may be slow".Mam ziainstalowany kodek divix alpha....Komputer na
 którym mam problem to athlon 1200 i mam go w domu, filmy w formacie avi
moge
 ogladac bez żadnych problemów. Kolejna zagadka jest to, że jak przerwe
 robienie divixa po kilku minutkach we flasku to moge go bez żądnych
 problemów obejrzec a problem jest jak zrobie caly film albo prawie cały.
 Najgorsze jest to ze takie same operacje wykonuje na kompie pIII800 w pracy
 i otrzymuje filmy wformacie avi bez żadnych problemów.
 We flasku mam zaznaczony output file format avi .
 Czy ktoś sie już spotkał z takim problemem ? bardzo prosze o pomoc i to jak
 najszybszą , może byc na priva.
 Dziekuje z góry.