Problem z CD i DVD-ROM

Autor: chip (pmlb_at_interia.pl)
Data: Mon 22 Oct 2001 - 08:10:13 MET DST

Witam!
Mam problem z napedami: CD, DVD-ROM
Opis: Wszystko dzialalo sobie bez problemow az nie zainstalowalem pewnego
softu, po odinstalowaniu softu, odinstalowaly mi sie napedy:(
Pytanie: Jak przywrocic napedy.
W systemie krzyczy, ze nie ma sterownikow "magazynu pamieci masowej" - co to
jest i gdzie to znalesc?
Czy reinstalacja windows pomoze, a jesli tak to czy reinstalka pozostawi
ustawienia dotychczasowe - wazne!
Odinstalowanie napedow i ponowna ich instalacja nie pomaga bo krzyczy o ten
"magazyn".
Jesli macie jakies propozycje bede wdzieczny, bo bardzo mi zalezy na
odpaleniu CD - brak mozliwosci instalacji.
ps.
Podczas startu systemu sa testowane oba napedy, wiec raczejej problem nie
jest po ich stronie.
Pozdrawiam
Piotr