Re: athlon 1,4

Autor: Piotr Grzesiak (gejzer__at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 22 Oct 2001 - 06:52:59 MET DST

Użytkownik jury <jur3_at_box3.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9qvmbm$2h5$1_at_h1.uw.edu.pl...
> osoby, ktore sa w posiadaniu athlona 1,4 sa proszone o podanie mi modeli
> swoich coolerow oraz remperatur
> dziekuje
  Składałem kiedyś kompa na athlonie 1,2 i wlasnie przez coolera odparowal
procek, mialem chrome orba
 A one mają jeden mankament zbyt mocno wybrany srodek radiatora w stosunku
do brzegów
 i rdzen procesora nie dolega dokladnie do powierzchni radiatora
 Pomoglo nawiercenie otworów w miejscu gdzie sa slupki na procesorze "te
podpierajace"
 i wtedy bylo widac ze pasta zostala dokladnie "rocisnieta" na radiatorze,
powstala cieniutka prawie
przezroczysta warstewka pasty, ale swoja droga kumpel tak i tak uwalil ten
radiator :) sprawdzal jaki jest cieply
i palcem utracil lopatki na wentylatorze
temperatura athlona 1,2 na tym radiatorze ok 50 z przechodem

mysle ze jeszcze chodzi ten athlon 1,4 i proponuje zobaczyc jak wyglada
pasta po zdjeciu radiatora,
na rdzeniu procesora nie powinno jej praktycznie byc, powinna zostac
wycisnieta przez dolegajacy radiator.

pozdrawiam

--
gejzer__at_poczta.onet.pl