Re: ABIT KT7-RAID, HPT370 Problemy ze steronikami , sorki dlugie - pomocy !!!

Autor: trzmiel (ach_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 21 Oct 2001 - 23:28:56 MET DST

> Jeszcze raz grzecznie prosze o pomoc i wszelkie wskazowki.

mialem taka sama plyte i stwierdzam ze to najbardziej konfilktowa plyta jaka
mialem. pozbylem sie jej po paru miesiacach i jestem happy.

odnosnie problemu i upewnienia sie czy cos nie jest walniete to sprobowalbym
zainstalowac win2k lub XP. przypomne ze te systemy instaluje sie podajac na
poczatku instalacji (klawisz F6) drivery na dykietce (koniecznie wersja pod
win2k). Jezeli wtedy system nie zobaczy dysku do instalacji to moze oznaczac
padake tego kontrolera.

to tylko moje domysly i moge sie mylic. ale z tego co piszesz to sprobowales
juz wszystkiego. ja az takich problemow z kntrolerem HPT nie mialem ;-)

pzdr.
trzmiel