Re: SKAZANCY i ICH HiS

Autor: Sebol (lobo_at_space.pl)
Data: Sun 21 Oct 2001 - 22:28:15 MET DST

Użytkownik "R1" <bleblebla_at_bleble.bla> napisał w wiadomości
> Czy wszyscy posiadacze HiS'a chcac sie uchronic przed BSOD'ami musza sie
> pogodzic z faktem dozgonnego posiadania na swych kompach NT4 albo jakiegos
> 9x ??? Czy jest jakas szansa na zmiane tego stanu rzeczy? Moze ktos z
> szanownych grupowiczow orientuje sie czy sa jekies postepy w pracach nad
> opisywanym problemem?

Glupia sprawa ale jak w ogole nie mam problemow z BSOD'ami tzn widzialem
kilka pol roku temu przed instalacja SP. Od tej pory nie widzialem tego syfu
na oczy. Jedyne co mnie denerwuje z SDI to to ze aby sie zalogowac musze
poczekac dokladnie okolo 20 sekund. Tzn jezeli sprobuje kliknac ikone skrotu
wczesniej to mi sie cala listwa dolna z ikonami (tam mam skrot) "zamraza" az
nie minie ten czas. Pozniej sie kaplem ze nie chodzi tu o czas ale o jakis
plik. Tzn. zauwazylem ze "odmrozenie" listwy i odpalenie logowania odbywa
sie dokladnie (za kazdym razem) wtedy gdy NPF daje mi informacje
"../system32/LSASS.EXE is accessing the Internet". Niezalenie co wczesniej
robilem przez ten czas to logowac sie moge dopiero po tym komunikacie. Co
robi ten feralny plik - nie mam pojecia. Aha, mam HiS-a ericssona i uzywam
sterow z w98 - tzn na ich stronie pisalo ze "sterownik jest uniwersalny"
(czytaj: nie ma komu go napisac).

--
lobo_at_space.pl