Re: hp 930c

Autor: Egghead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Sun 21 Oct 2001 - 22:00:04 MET DST

> po zakupie drukarki i podlaczeniu jej na lpt1 nie bylo problemow
> teraz podlaczylem ja pod usb i nie moge jej zainstalowac
> probowalem wszystkego chyba na sto roznych sposobow.
> jak ktos mial podobny problem ten mnie zrozumie
> athon 1,4
> kt7a raid
> sdram 256 MB

Miałem ten problem, nawet w tej samej konfiguracji (tylko drukarka 990).
Musisz koniecznie odinstalować sterownik, zrestartować system i dopiero
wtedy podpiąć kabel USB. Kiedy napisze "Znaleziono nowy sprzęt" wrzucisz
sterownik. Problem w tym, że tak też nie zawsze zaskakuje. Naprawdę bez
problemów to poszło pod Win2K.