MailStation - przerobka - info

Autor: news.tpi.pl (bzyk0_at_kki.net.pl)
Data: Sun 21 Oct 2001 - 20:09:14 MET DST

Sorry za spam, ale nie wiem gdzie sie zwrocic o pomoc.
Dostalem w prezencie takie cudactwo jak MAILSTATION - minikomputerek do
wysylania i odbierania maili. A problem mam taki -
1. Jak zmienic numer dostepowy do internetu aby laczyl sie z Polski?
2. Czy wogole jest to mozliwe?
3. Jesli tak, co trzeba miec (jakies hardware, software), czy jeszcze cos
innego?
4. I takie ogolne - czy ktos mial doczynienia z takim urzadzeniem? Moze
jakies tricki, porady, jak to ugrysc.