Re: Jaki Laptop???

Autor: Radosław Lidak (lidak_at_post.pl)
Data: Sun 21 Oct 2001 - 21:15:14 MET DST

dragon napisał:

>silnik 1.6, 80 KM, długosc 4.30m
>kupujesz?
>to Polonez.....

Tak, jak mówisz.
A ile ludzi przez całe życie jeździ Polonezami bo nie mają kasy na
Mercedesa (lub nie jest im potrzebny)? A wiesz, że są tacy, którzy
jeżdżą kaszlakami lub innymi starymi pudłami i żyją?
Przecież napisał, że cana ma dla niego duże znaczenie. Wiadomo, że
taki zakup prawie zawsze jest jakimś kompromisem.

Radosław Lidak

--
    "Cholera, wiedziałem, że jestem nielotem."