IrDA w Win98

Autor: Klakier (mwsoft_at_satkabel.com.pl)
Data: Sun 21 Oct 2001 - 19:10:43 MET DST

Cześć ludu

Wiem że to było często wałkowane, ale nie moge się doszukać

A otórz chodzi mi o to że nie moge zainstalować w Win98SE ani NCDS, ani Logo
Menager bo windows port podczerwieni ustwia w systemie jako kartę sieciową,
a nie jako fizyczny port COM

a w/w programy nie działają z wirtualnym portem który tworzy windows
pamiętam że trzeba było coś zmienić w rejestrze, ale co?

PS
mi NIE chodzi o to jak zainstalować NCDS bez kabelka :))

Michał Wysocki alias Klakier
mwsoft_at_satkabel.com.pl
GG#: 73657      GSM: 600 812 209