Re: karta wypada ze slotu AGP

Autor: R. D. (dymir_at_lion.cc)
Data: Sun 21 Oct 2001 - 17:41:49 MET DST

"<> CooLBaRT <>" <plachecki_at_post.pl> schrieb im Newsbeitrag

> miałem cos takiego z kompem który składałęm kuzynowi - tylko problem
dotyczył live a obudowa do modecom next :)))))))) (coc sam mam modecom
prostation i jest cool :))))

> wystarczyło odgiąć trochę śledzia (ten kawałek gdzi eprzykręca sieśrubkę -
potem dokręcicć to dośćlekko aby nie wypadło ze slotu i aby nie było
naprężeń - innymi słowy - z WYCZUCIEM

Mam tak czasami z kartami sieciowymi jak montuje u klientow
(zalezy od obudowy) jak wlozysz karte to to zagiecie sledzia (tam gdzie
przykrecasz srubke) jest troche w powietrzu wiec jak dokrecasz srubke
to dziala dzwignia i tyl karty podnosi sie. Wiec podloz cos zeby wyrownac
wysokosci tylko wez cos nie metalowego i przykrec dobrze zeby nie bylo
zwarcia
jak wypadnie (ja po prostu prostuje sledzia i zaginam go 2 mm glebiej ,
troche go
musze tez odchylic do tylu)
Czyli w sumie podobnie jak napisal poprzednik.
hth
cu
R.