K7S5A - bios pod Palomino

Autor: abs (abs_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 21 Oct 2001 - 13:41:48 MET DST

Chce kupic Palomino 1500+ zamiast Thunderbirda 1400 (mam nadzieje, ze
dobra decyzja) do plyty ECS K7S5A. Wiem, ze do tego proca trzeba zaladowac
plycie nowy bios. I tu pytanie: czy bez nowego biosu sprzet sie chociaz
odpali, zeby mozna bylo zaladowac nowy ? Wiem, ze pytanie troche zakrecone
ale mam nadzieje, ze wiecie o co chodzi. Nie mam za bardzo mozliwosci
pozyczenia innego procesora, zeby uzyc go do zaladownaia biosu.
ABS

P.S. Jakby ktos mial ten bios pod Palomino, to bym prosil o pedeslanie na
priv. Dziekuje.